مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-04-23پزشكي

کرونا و روزهای طلایی برای شیادان جان/ فروش نتیجه دلخواه تست


مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت در پاسخ به مباحثی مبنی بر تخلفاتی نظیر فروش تست دلخواه کرونا و بویژه تست منفی کووید19 برای مسافران از سوی برخی آزمایشگاه های خصوصی، گفت: متاسفانه گزارشاتی در این زمینه بطور رسمی و غیر رسمی حتی از طریق آزمایشگاه ها دریافت کرده ایم و دانشگاه ها به آنها رسیدگی کرده اند.

دکتر سیامک سمیعی در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر تخلفاتی نظیر فروش تست منفی کووید19 از سوی برخی آزمایشگاه های خصوصی، گفت: بله متاسفانه ما هم گزارشاتی در این زمینه بطور رسمی و غیر رسمی حتی از طریق آزمایشگاه ها دریافت کرده ایم و دانشگاه ها به آنها رسیدگی کرده اند.

وی افزود: در چنین مواردی معمولا افرادی خارج از آزمایشگاه و در مواردی داخل آن خاطی هستند و مدیریت آزمایشگاه ضمن اینکه باید گزارش موارد را به وزارت بهداشت و سایر مراجع ذیصلاح اعلام کند، لازم است ارتباط فرد خاطی را قطع کرده و متعهد شود از وقوع مجدد این اتفاق جلگیری می کند.

مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت ادامه داد: فهرست آزمایشگاه های مجاز برای انجام آزمایش تشخیص مولکولی هر یک یا دو هفته در وب سایت معاونت بهداشت منتشر می شود و آزمایشگاه های متخلف (تخلف حقوقی، صنفی، تعرفه ای و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و روزهای طلایی برای شیادان جان/ فروش نتیجه دلخواه تست

کرونا و روزهای طلایی برای شیادان جان/ فروش نتیجه دلخواه تست