مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-04-23بين الملل

نشست توسعه همکاری منطقه ای با موضوع دریای «آرال» در ترکمنستان برگزار شد


نشست توسعه همکاری منطقه ای با موضوع دریای «آرال»با حضور مقامات ارشد ترکمنستان و سازمان های بین المللی در «عشق آباد» برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، نشست توسعه همکاری منطقه ای با موضوع دریای آرال در عشق آباد با حضور مقامات ارشد ترکمنستان و سازمان های منطقه ای و بین المللی برگزار شد.

در این نشست نمایندگان وزارت کشاورزی، حفاظت از محیط زیست و کمیته دولتی منابع آب ترکمنستان گفت وگوی چند جانبه ای در مورد توسعه همکاری در منطقه دریای آرال را در قالب یک کنفرانس ویدیویی برگزار کرد.

در این کنفرانس روسا و نمایندگان وزارتخانه ها و ادارات مربوطه ، نمایندگان مجالس ترکمنستان و دانشگاه های تخصصی و سازمان های عمومی کشور و همچنین سازمان های معتبر بین المللی و منطقه ای که با ترکمنستان  همکاری دارند، حضور داشتند.

در این نشست همچنین کریستینا ویگاند سرپرست و هماهنگ کننده دائمی  سازمان ملل و نماینده یونیسف، ناتی یا ناتسولویشویلی نماینده دائمی سازمان ملل در ترکمنستان و خوسیدین شرف الدینوف رییس کمیته اجرایی حفظ دریای آرال ظفر محمداف رییس کمیته اکولوژی آسیای مرکزی در رابطه با دریای آرال حضور داشتند که به نوبت در مورد حفظ و اکولوژی دریای آرال سخنرانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست توسعه همکاری منطقه ای با موضوع دریای «آرال» در ترکمنستان برگزار شد

نشست توسعه همکاری منطقه ای با موضوع دریای «آرال» در ترکمنستان برگزار شد