مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-04-23فرهنگي

تئاتر خیابانی مسموم شده است/ کنار گذاشتن هنرمندان مستقل


یکی از هنرمندان فعال تئاتر خیابانی از مشکلاتی که در سال های اخیر در این حوزه به وجود آمده است، گلایه کرد و از مدیرکل هنرهای نمایشی خواست تا صدای اعتراضشان را بشنود.

- حیدر رضایی از هنرمندان و فعالان تئاتر خیابانی اهل دهلران در گفتگو با گفت: قطعاً نقش تئاتر خیابانی در این زمینه بی تاثیر نیست و شاهد اجراهایی نیز در این راستا بودیم اما معتقدم باید به سمت تولید آثاری رفت که بدانیم تاثیرگذاری شان صددرصد است نه اینکه تنها به صورت فرمالیته و در سطح بخواهیم نمایشی را آماده اجرا کنیم.

این هنرمند تئاتر ادامه داد: پیشنهادم این است به چند کارگردان باتجربه و کارکشته کارهایی در این زمینه سفارش داده شود به شکلی که در نهایت بتوانیم تاثیر آنها را در فضای جامعه نیز شاهد باشیم.

همچنین باید اطلاع رسانی و تبلیغات مناسبی نیز برای این آثار صورت گیرد تا مخاطب بیشتری در جریان اجرای چنین نمایش هایی قرار گیرند.

در مراکز بهداشتی و ورودی بیمارستان ها می توان چنین نمایش هایی را اجرا کرد و حتی از طریق فضای مجازی دست به تولید نمایش هایی با تم آگاهی سازی و آموزشی زد.

وی درباره فعالیت هایش بیان کرد: در شرایط این روزهای تئاتر که متاسفانه برعکس انتظار تئاتر خیابانی را هم درگیر خودش کرده است، ترجیح می دهم بیشتر در حوزه نمایشنامه نویسی فعالیت داشته باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر خیابانی مسموم شده است/ کنار گذاشتن هنرمندان مستقل

تئاتر خیابانی مسموم شده است/ کنار گذاشتن هنرمندان مستقل