موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-04-22سياسي

چه کسانی جذب شهرداری تهران شدند؟/تعلل شهرداری در انتشار اسامی


آزمون جذب دستیار در شهرداری تهران برگزار و نتایج درمهر سال گذشته اعلام شد.

در همان زمان اعضای شورا اعلام کردند اسامی بر روی سامانه شفافیت قرار می گیرد اما این کار بعد از گذشت چند ماه انجام نشده و هنوز مشخص نیست چه کسانی جذب شهرداری تهران شدند.

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، در سال 96 زمانی که مدیریت پنجم شهری کار خود را آغاز کرد مسوولان مدام از مازاد نیرو در شهرداری گله می کردند و تاکید بر این داشت که در مدیریت قبل به خصوص در 6 ماه اخر نیروی زیادی جذب شهرداری شده و همین امر باعث چاق شدن بدنه شده است.

با وجود اینکه مدیران اعلام کردند شهرداری نیروی مازاد دارد و بخش عمده ای از بودجه صرف حقوق و مزایا می شود اما در همین دوره جذب های متعددی صورت گرفت و در مرحله اخر هم یک سری نیرو از طریق ازمون جذب شدند و قرار بود اسامی این افراد روی سامانه قرار گیرد تا مشخص شود پارتی بازی صورت نگرفته است اما تاکنون این امر رخ نداده است.

حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که چرا تاکنون شفافیت قرار نگرفته به خبرنگار فارس گفت: فرایند به انتها رسیده و شهرداری گفته لیست را اعلام می کند.

 آزمون دستیار مدیران شهرداری توسط شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد برای جذب نیرو در شهرداری موضوعات متعددی برگزار شد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی جذب شهرداری تهران شدند؟/تعلل شهرداری در انتشار اسامی

چه کسانی جذب شهرداری تهران شدند؟/تعلل شهرداری در انتشار اسامی