موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-04-22اجتماعي

افزایش بیماری های عفونی نوظهور با تغییرات کاربری اراضی


روز زمین، روزی برای حمایت از حفاظت محیط زیست است و مراسم این روز، برای اولین بار در 22 آوریل (دوم اردیبهشت) 1970 برگزار شد و از آن زمان برگزاری سالانه این مراسم گرامی داشته می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی روز زمین، روزی برای حمایت از حفاظت محیط زیست است و مراسم این روز، برای اولین بار در 22 آوریل (دوم اردیبهشت) 1970 برگزار شد و از آن زمان برگزاری سالانه این مراسم گرامی داشته می شود.

شعار روز زمین در سال 2021 ترمیم زمین است که بر فرایندهای طبیعی، فناوری های سبز نوظهور و تفکر نوآورانه متمرکز شده و می تواند اکوسیستم های جهان را بازیابی کند.

همه افراد برای کار، زندگی، سلامتی، بقاء و خوشبختی به زمینی سالم احتیاج دارند، سیاره سالم یک گزینه نیست، بلکه یک ضرورت است.

در حال حاضر، بیش از یک میلیارد نفر در 192 کشور جهان هر ساله در فعالیت های روز زمین شرکت می کنند؛ در ایران و بسیاری از کشورها این مراسم به مدت یک هفته با فعالیت ها متمرکز بر روی مسائل زیست محیطی جهان همراه است.

از مهم ترین موضوع های روز زمین سواد اقلیمی و زیست محیطی، فناوری های بازسازی شرایط آب وهوایی، تلاش برای احیای جنگل کاری، کشاورزی احیاءکننده، عدالت زیست محیطی، دانش شهروندی، پاکسازی و دیگر موارد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیماری های عفونی نوظهور با تغییرات کاربری اراضی

افزایش بیماری های عفونی نوظهور با تغییرات کاربری اراضی