مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-04-22پزشكي

صدور کیفرخواست برای درج آگهی برگزاری مراسم ترحیم در فضای مجازی و حقیقی در هشترود


فرماندار هشترود از صدور کیفرخواست برای کسانی که اقدام به درج آگهی برگزاری مراسم ترحیم در فضای مجازی و حقیقی می کنند، خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود از صدور کیفرخواست برای کسانی که اقدام به درج آگهی برگزاری مراسم ترحیم در فضای مجازی و حقیقی می کنند، خبر داد.

امین امینیان در جلسه ستاد شهرستانی مبارزه و پیشگیری از کرونا، خاطر نشان کرد: از تعداد 2268 بیمار کرونایی در این شهرستان متاسفانه 59 نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از واکسینه شدن پاکبانان، پرسنل بهداشت و درمان، بیماران دیالیزی، غسالان و نظام پزشکی در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرداری هشترود در جلوگیری از ورود مردم به آرامستان ها کم کار است و در امر اطلاع رسانی سست عمل می کند.

وی اضافه کرد: وضعیت کرونایی هشترود نسبت به میانگین استانی و کشوری خوشایند نیست و همه باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در ریشه کن کردن این بیماری تلاش کنیم.

امینیان یادآور شد: اولویت برنامه های منطقه سلامت است که در برهه کنونی بالاتر از امنیت، قرار گرفته است.

سید مرتضی علیا نسب، جانشین دادستان عمومی و انقلاب هشترود، نیز در این جلسه گفت: هر مراسمی که در ایام کرونایی در سطح شهرستان انجام شود، تهدید بر علیه بهداشت عمومی تلقی شده و متخلفان طبق ماده 688 قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کیفرخواست برای درج آگهی برگزاری مراسم ترحیم در فضای مجازی و حقیقی در هشترود

صدور کیفرخواست برای درج آگهی برگزاری مراسم ترحیم در فضای مجازی و حقیقی در هشترود