مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-04-21اقتصادي

تولیدات مشاغل خانگی قابلیت صادرات دارد


به اعتقاد یک فعال حوزه مشاغل خانگی، اگر آموزش متقاضیان فعالیت در حوزه مشاغل خانگی اصولی و کامل باشد، تولیدات این حوزه قابلیت صادرات به خارج کشور را دارد.

- ایسنا/اصفهان به اعتقاد یک فعال حوزه مشاغل خانگی، اگر آموزش متقاضیان فعالیت در حوزه مشاغل خانگی اصولی و کامل باشد، تولیدات این حوزه قابلیت صادرات به خارج کشور را دارد.

الهام سادات تربتیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه دارنده موسسه صنایع دستی است، اظهار کرد: در حوزه مشاغل خانگی در زمینه چرم، فیروزه، میناکاری، مینیاتور و مجسمه سازی به صورت گروهی فعالیت می کنم.

وی با ارزیابی قوانین و مقررات موجود در حوزه مشاغل خانگی، گفت: متاسفانه این قوانین به جای تسهیل امور، موجب سنگ اندازی در حوزه مشاغل خانگی شده است و بعضا برای تمدید و صدور مجوزها مشکل تراشی می کنند، در حالیکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری شده است.

این فعال حوزه مشاغل خانگی در اصفهان با اشاره به اینکه در توسعه مشاغل خانگی حوزه آموزش در اولویت قرار دارد، تاکید کرد: متاسفانه امروز افراد تصور می کنند با آموزش دو ساعته و یا کوتاه مدت، استادکار هستند، در حالیکه در عمل توان تولیدات با کیفیت را ندارند، بنابراین به اعتقاد من، آموزش صحیح و درست در توسعه مشاغل خانگی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات مشاغل خانگی قابلیت صادرات دارد

تولیدات مشاغل خانگی قابلیت صادرات دارد