مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 17:002021-04-21حوادث

متهم به قتل، لباس های مرده را دزدید!


دزدی که به اتهام قتل هم بساطی اش در یک پاتوق استعمال مواد مخدر دستگیر شده است، به سرقت لباس های دوست مرده اش اعتراف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای این پرونده پیچیده جنایی از ساعت یک بامداد روز گذشته، زمانی لو رفت که زنی با پلیس 110 تماس گرفت و راز مشکوکی را فاش کرد.

او گفت: الان یکی از دوستان پسرم برای گرفتن سوییچ موتورسیکلت به در منزلم آمد و در حالی که وانمود می کرد از فرزندم خبری ندارد، لباس ها و کفش پسرم را به تن داشت! بعد از آن من یکی از آشنایان را به پاتوق مجردی دوست فرزندم فرستادم که مشخص شد پسرم در آن منزل فوت کرده و صاحبخانه لباس هایش را دزدیده است! به دنبال تماس این زن، بلافاصله نیروهای انتظامی عازم خیابان بهمن 26 در منطقه خواجه ربیع مشهد شدند.

نیروهای انتظامی با تایید درستی خبر، بی درنگ مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور شبانه قاضی دکتر حسن زرقانی در محل کشف جسد تحقیقات ریزبینانه قضایی ادامه یافت.

حسین-ج مرد 43 ساله ای که همسرش به خاطر اعتیاد از او طلاق گرفته و در یک منزل مجردی نقلی زندگی می کرد، درباره چگونگی مرگ دوست و همدستش به مقام قضایی گفت: من و حسن (متوفی) و یکی دیگر از دوستانم به نام حسین-ش باند سرقت تشکیل داده ایم و از پشت بام ها موتور کولر سرقت می کنیم! این مرد معتاد به مواد مخدر صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم به قتل، لباس های مرده را دزدید!

متهم به قتل، لباس های مرده را دزدید!