مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 16:252021-04-21سياسي

مزارشهید عبدالمحمد پیش بین ازصیدون به گلزارشهدای باغملک جابه جاشد


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران باغملک گفت: پیکر عبدالمحمد پیش بین بر دستان همرزمان و مردم این شهرستان جابه جا و تشییع شد.

- اصغر شیری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این شهید فرزند مرحوم علی محمد و متولد چهارم تیرماه 1340 و از شهدای وظیفه ارتش جمهوری اسلامی لشکر 21 حمزه سیدالشهدای گردان 171 بوده است که در تاریخ 24 آذرماه 1362 و در منطقه جنوب تک دشمن در سن 22 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: مزار این شهید که پس از مراسم تشییع در زادگاه پدری و در روستای مأوی سرآسیاب خاک سپاری شده بود، به دلیل صعب العبور بودن و روستای خالی از سکنه که در معرض تخریب سیل های خطرناک رودخانه وحشی اعلا و رانش زمین قرار گرفته است، از صیدون به گلزار شهدای باغملک انتقال یافت.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران باغملک گفت: با درخواست خانواده شهید و پیگیری های امور ایثارگران ارتش و مکاتبات متعدد از سوی مدیرکل بنیاد شهید و معاونت مسکن و رایزنی های لازم و مراجعه به مراجع تقلید، حکم شرعی صادر شد و اقدامات لازم برای جابه جایی صورت پذیرفت.

وی بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن هماهنگی با فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه، بخشداران و شورای تأمین شهرستان موارد لازم را پیگیری کرد و امروز مراحل جابه جایی صورت گرفته و پیکر مطهر بر دستان همرزمان شهید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزارشهید عبدالمحمد پیش بین ازصیدون به گلزارشهدای باغملک جابه جاشد

مزارشهید عبدالمحمد پیش بین ازصیدون به گلزارشهدای باغملک جابه جاشد