مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-04-21بين الملل

کرمان از امنیت مطلوب برخوردار است


استاندار کرمان از برقراری امنیت مطلوب در سطح استان کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز ویژگی های بارز ارتش است.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه جنوب شرق ارتش در این منطقه دارای حساسیت فوق العاده برای کشور به حساب می آید، افزود: در این قرارگاه زبده ترین فرماندهان به کار گرفته می شوند.

زینی وند با اشاره به اینکه کرمان از امنیت مطلوب برخوردار است، تصریح کرد: در کشور شاهد حضور میلیون ها اتباع خارجی هستیم که در حال تردد و آمد و شد، هستند بنابراین اگر تسلط نیروهای نظامی ما نبود از این مساله آسیب پذیر می شدیم.

وی گفت: در خصوص ترانزیت مواد مخدر مرزهای دریایی و مرز کویر نقاط مهمی هستند که حساسیت این قرارگاه را برجسته کرده ضمن اینکه ما نیز وظیفه داریم هرجا پشتیبانی لازم باشد با ارتش همکاری کنیم.

زینی وند یادآور شد: دولت ها نیز وظیفه دارند در حوزه لجستیک پشتیبانی و حمایت کنند بنابراین اگر در این مسئله غفلت شود شروع آسیب خواهد بود که الحمدالله همه نیروهای ما از جمله ارتش، سپاه و نیروی انتظامی از پشتیبانی دولت برخوردار هستند.

استاندار کرمان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با سایر ارتش های جهان متفاوت است گفت: ارتش ما با دیدگاه های عقیدتی و انقلابی به تمام معنا و مردمی بودن یک سرمایه ارزشمند است لذا ارتشیان باید قدر خودشان را بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان از امنیت مطلوب برخوردار است

کرمان از امنیت مطلوب برخوردار است