مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-21اقتصادي

موانع فراروی صنایع تولیدی مازندران شناسایی شود


برای تحقق شعار سال جاری باید موانع فراروی واحدها و صنایع تولیدی استان شناسایی و فرصت های اعتلا مشخص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از؛ حکیمانه، ابعاد شعار سال را در بیانات نوروزی بیان فرمودند، افزود: بر آن هستیم تا برنامه مشخصی که سال گذشته با تعیین و هدف گذاری اولویت ها منجر به دستاوردهایی نظیر راه اندازی واحدهای راکد تولیدی، حوزه کشاورزی خصوصاً زراعت چوب و کشت و صنعت، افزایش صادرات و صنعت شده را دنبال کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه بخش هایی که سال گذشته خوب کار شده است باید حفظ و تقویت شود، تصریح کرد: در بخش هایی هم که نیاز به بازنگری دارد، مصادیق آن برای پیگیری تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه در جریان رفع موانع تولید و پشتیبانی از آن همه دارای رسالت هستیم و در یک سنگر قرار داریم، گفت: در این راستا؛ برخی مشکلات و موانع مرتبط با امور کلان و ملی است که باید منعکس و پیگیری شود، اما برای تحقق شعار سال و افزایش تولید باید صنایع و واحدهای تولیدی نیز به طور مشخص و مجزا، مصادیق موانع و زمینه های اعتلای آن حوزه را شناسایی و اعلام کنند.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی غالباً خوب عمل شده است، افزود: در حوزه تسهیل امور تولید نیز بسیار ورود کردیم و با مصوبات این ستاد از تولید و صنعت؛ مانع زد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع فراروی صنایع تولیدی مازندران شناسایی شود

موانع فراروی صنایع تولیدی مازندران شناسایی شود