مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-04-21سياسي

همراهی سبزپوشان ناجا با سپاهیان در برابر توطئه های بیگانگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: - فرمانده ناجا در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سبزپوشان نیروی انتظامی در سالی که به نام تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری شده است بیش از هر زمـان دیگری در راستای تحقق رسالت و اهداف مدنظر و حفظ استقلال، عزت و آزادی میهن اسلامی در برابر توطئه های بیگانگان همگام و همراه برادران خود در سپاه پاسداران خواهند بود.

در متن پیام فرمانده ناجا آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی و به سان دژ مستحکم ملت ایران با ولایت مداری، معنویت، دانش، اقتدار و صلابت و همچنین حفظ روحیه انقلابی توانسته است قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند.

این نهاد مکتبی که همپای انقلاب متولد و مسئولیت خطیر پاسداری از انقلاب، دفاع از نظام و آرمان های بلند امام راحل و شهدای والا مقام و معزز را عهده دار شد، در تمامی صحنه ها حضور پررنگ و موثر داشته و با اقتدار و هوشیاری به رویارویی با استکبار ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی سبزپوشان ناجا با سپاهیان در برابر توطئه های بیگانگان

همراهی سبزپوشان ناجا با سپاهیان در برابر توطئه های بیگانگان