مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-04-21اقتصادي

قیمت مصوب خرید گل محمدی در کاشان مشخص شد


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان گفت: قیمت مصوب و ارشادی خرید گل محمدی از کشاورزان کاشانی 20 هزار تومان تعیین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود خاندایی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال 1400 اظهار داشت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولیدکنندگان یکی از بخش هایی که نیاز به حمایت جدی دارد در صنعت کشاورزی است.

وی با بیان اینکه کاشان یکی از قطب های اصلی تولید گل محمدی و گلاب و عرقیجات گیاهی در کشور است، ابراز داشت: بیش از پنج هزار کشاورز در شهرستان کاشان در حوزه کشت گل محمدی فعالیت می کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اینکه بیش از دو هزار و 600 هکتار از اراضی سطح شهرستان کاشان زیر کشت گل محمدی است، تصریح کرد: به طور متوسط در هر سال بیش از 10 هزار تن گل محمدی از اراضی زیر کشت برداشت می شود.

وی با اشاره به اینکه این میزان برداشت گل محمدی بالاترین رتبه را در سطح کشور دارد، بیان داشت: در راستای حمایت از کشاورزان و گل کاران جلسه ای با حضور مسئولان دستگاه های ذی ربط برگزار شد.

خاندایی با اشاره به اینکه در این جلسه علاوه بر مدیران و مسئولان شهرستانی نمایندگانی از کشاورزان و همچنین گلاب گیران حاضر بودند، خاطرنشان کرد: بعد از شنیدن صحبت های نمایندگان کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مصوب خرید گل محمدی در کاشان مشخص شد

قیمت مصوب خرید گل محمدی در کاشان مشخص شد