مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-04-21دانش

روش های کاسب کارانه آموزشگاه های کنکور/ تغییرات کنکور مربوط به امسال نیست


دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور گفت: تست محوری باعث شده است تا آموزشگاه ها، تکنیک هایی را به داوطلبان کنکوری آموزش دهند که از آنها خواهش می کنیم از روش های کاسب کارانه پرهیز کنند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، جلسه 147 شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست سعیدرضا عاملی دبیر اختصاص داشت.

وی ادامه داد: اولین نکته این است که بحث های مربوط به کنکور ارتباطی با امسال ندارد و در پروسه تصویب این ضوابط، زمان اجرایی شدن این سیاست ها هم اعلام خواهد شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: زمان کافی برای تطبیق با این قوانین به داوطلبان کنکوری داده خواهد شد.

کنکور در سال های طولانی اصلاحاتی نداشته و این باعث بروز آسیب هایی شده است اما در کنار این آسیب ها، شیوه فعلی کنکور مزایایی هم دارد که نمی توانیم با حذف صد درصد کنکور موافق باشیم و از طرفی نمی توانیم کنکور را به این صورت فعلی ادامه بدهیم.

وی در ادامه به شرح دلایل عدم امکان حذف کنکور پرداخت و گفت: در شیوه فعلی برگزاری کنکور، سؤالات یکپارچگی دارد، فرصت رقابت عادلانه است، امکان تخلف بسیار پایین است و در حد صفر است، بازه زمانی برگزاری کوتاه و بنابراین هزینه های آن پایین است اما به آسیب های کنکور نمی توانیم بی تفاوت باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های کاسب کارانه آموزشگاه های کنکور/ تغییرات کنکور مربوط به امسال نیست

روش های کاسب کارانه آموزشگاه های کنکور/ تغییرات کنکور مربوط به امسال نیست