مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-04-21اجتماعي

شروع غربالگری کلاس اولی ها از اوایل خردادماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در مورد خبر پیش ثبت نام الکترونیکی کلاس اولی ها با برنامه صبح و گفتگو گفت: - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اظهارکرد: ما برای شروع غربالگری کلاس اولی ها با سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی توافق کردیم و این کار را از اوایل خردادماه شروع خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در مورد خبر پیش ثبت نام الکترونیکی کلاس اولی ها با برنامه صبح و گفتگو گفت: مسئولیت ثبت نام بر عهده معاونت آموزش ابتدایی است، اما دستورالعمل نهایی را برای ثبت نام از هفته آینده ارسال خواهیم کرد.

وی افزود: ما با توجه به وضعیت کرونا و حفظ سلامتی دانش آموزان و خانواده هایشان تصمیم گرفتیم که بیشترین استفاده را از فناوری در حوزه آموزش داشته باشیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: ما برای ثبت نام دانش آموزان مطابق با رویه هرسال اقدامات لازم را انجام می دهیم و دانش آموزان هم در موعد مقرر ثبت نام می کنند و گروه بندی می شوند، اما در خصوص بازگشایی تصمیم گرفتیم که روی دو مدل کار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع غربالگری کلاس اولی ها از اوایل خردادماه

شروع غربالگری کلاس اولی ها از اوایل خردادماه