مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-04-21پزشكي

شمار بیماران کرونایی در بابل افزایش یافته است


میزان بیماران کرونایی در پیک چهارم نسبت به پیک دو و سه افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید فرزاد جلالی صبح چهارشنبه در نشست اجرای طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: تعداد واکسن های تزریقی در دانشگاه علوم پزشکی بابل به 12 هزار دوز با اضافه شدن پارت جدید واکسن افزایش می یابد.

وی در شرایط کنونی مسئله واکسیناسیون را جز اولویت های بهداشت و درمان کشور و دانشگاه علوم پزشکی بابل دانست و ادامه داد: در دانشگاه علوم پزشکی بابل با پارت واکسنی که در سری جدید تا چند روز آینده به دست ما خواهد رسید، تعداد واکسن های تزریقی ما به حدود 12 هزار واکسن خواهد رسید که با این تعداد واکسن، مجموع عزیزان ما در کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل واکسینه خواهند شد.

وی با بیان این که تمامی عزیزان در خانه های سالمندان شهرستان نیز واکسینه شده اند، اضافه کرد: امیدواریم با ارسال محوله های واکسن و امکان استفاده واکسن های داخلی که جز بهترین واکسن های جهان نیز خواهند بود، بتوانیم بیماران قرار گرفته در سنین بالا و افراد با عوامل خطر را نیز در شهرستان واکسینه کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان این که این دانشگاه تقریباً نزدیک به دو برابر میانگین کشوری، تعداد تخت نسبت به هزار نفر جمعیت تحت پوشش دارد، ابراز داشت: بر این اساس این میزان در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار بیماران کرونایی در بابل افزایش یافته است

شمار بیماران کرونایی در بابل افزایش یافته است