مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-04-21اقتصادي

جزییات افزایش حقوق سربازان اعلام شد/ اعمال افزایش حقوق در«فروردین»


رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با تشریح جزییات افزایش حقوق سربازان از واریز این مبلغ در حقوق پرداختی فروردین ماه خبر داد.

- گروه انتظامی خبرگزاری فارس - مریم عرب انصاری: بالاخره آن ،  سازمان برنامه و بودجه و همراهی ویژه برخی از نمایندگان محترم مجلس بالاخره حقوق سربازان افزایش یافت؛ آن هم افزایش قابل توجه ای ؛به طوری که تا سقف 72 درصد مبنای قانون خدمت وظیفه عمومی را سربازان دریافت خواهند کرد.

یعنی اگر در سال 99 پایه حقوق یک سرباز عادی میانگین 440 هزار تومان بود همین سرباز امروزبه طور میانگین  یک میلیون و 500 هزار تومان حقوق می گیرد؛ در حال حاضر حداقل حقوق پرداختی به کارکنان موصوف در مناطق عادی 1 میلیون و 50 هزار تومان و حداکثر آن چهار میلیون تومان در مناطق عملیاتی می باشد؛ البته این را هم باید گفت که سربازان متأهل و همچنین سربازان نخبه حقوق کامل را دریافت خواهند کرد یعنی افزایش حقوق برای این دو گروه به صورت صددرصدی است .

این مطالب را امیردریاداردوم غلامرضا رحیمی پور رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در گفت وگو با فارس اعلام کرد؛ به همراه آخرین جزییات افزایش حقوق، فوق العاده ماموریتی، مرخصی و هزینه سفر، وضعیت مشمولان متاهل و همچنین موضع ستاد کل نیروهای مسلح در مورد سربازی حرفه ای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات افزایش حقوق سربازان اعلام شد/ اعمال افزایش حقوق در«فروردین»

جزییات افزایش حقوق سربازان اعلام شد/ اعمال افزایش حقوق در«فروردین»