مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-04-21اقتصادي

بانوی کارآفرینی که نان آور ناشنوایان شد


بسیاری از مردم تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق را در سر می پرورانند اما برای تبدیل شدن به یک کارافرین موفق علاوه بر داشتن انگیزه و پشتکار، قدرت مذاکره و ریسک پذیری، - ایسنا/آذربایجان غربی بسیاری از مردم تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق را در سر می پرورانند اما برای تبدیل شدن به یک کارافرین موفق علاوه بر داشتن انگیزه و پشتکار، قدرت مذاکره و ریسک پذیری، فاکتور "حمایت" را نیز باید به لیست مولفه های لازم این اضافه کرد.

حمایتی که بی شک بسیاری از موانعی که کارآفرین را دلسرد می کند را از بین ببرد و جاده صاف کن مسیر توسعه و اشتغالزایی باشد.

بمناسبت پاسداشت از کارآفرینانی که برای این مرز و بوم تلاش می کنند ایسنا به گفت و گویی با یک کارآفرینی که باعث اشتغال ناشنوایان شده پرداخته است.

مژگان ایران نژاد کار آفرین اهل ارومیه که 33 سال سن دارد و 3سال است که به طور جدی در حوزه هنر آیینه کاری روی شیشه، سفال، مس، چوب با همکاری ناشنوایان فعالیت می کند، در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: بیش از 10سال است که زندگی خود را وقف ناشنوایان کرده و کسب وکاری را که راه انداخته باهمکاری ناشنوایان بوده است.

این کار آفرین با تاکید به اینکه سرمایه اولیه برای برپایی این کسب وکار 25 میلیون تومان بود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر یک کارگاه و یک غرفه در یکی از پاساژهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی کارآفرینی که نان آور ناشنوایان شد

بانوی کارآفرینی که نان آور ناشنوایان شد