مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-04-21پزشكي

3 روز قرنطینه در انتظار افراد ورودی به ابوموسی


تمام افراد شاغل و شهروندان باید پس از حضور در این جزیره بلافاصله برای انجام تست کرونا به شبکه بهداشت مراجعه و به مدت سه روز در قرنطینه خانگی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابوموسی، رضا پوربابایی صبح امروز در ستاد مدیریت بیماری کرونا این شهرستان اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی مبتلایان کرونا در ابوموسی طی 13 روز اخیر،  رعایت دستورالعمل های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان ضروری است.

وی افزود: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و به خطر انداختن سلامت عمومی جرم تلقی شده و دستگاه قضایی با متخلفان برابر قانون برخورد می کند.

فرماندار ابوموسی تصریح کرد: هرگونه تجمع در اماکن عمومی و سطح شهر، برگزاری نماز جماعات ادارات، دورهمی های خانوادگی ممنوع و پارک های سطح شهر بویژه پارک بانوان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

پوربابایی ادامه داد: کارکنان ادارات و نهادها و تمامی شهروندان پس از حضور در جزیره باید بلافاصله برای انجام تست کرونا به شبکه بهداشت مراجعه و به مدت سه روز در قرنطینه خانگی باشند.

وی اضافه کرد: شهروندان برای حفظ سلامت خود و شامل بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر، پارسیان، قشم، میناب و دو جزیره کیش و هرمز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 روز قرنطینه در انتظار افراد ورودی به ابوموسی

3 روز قرنطینه در انتظار افراد ورودی به ابوموسی