مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 02:102021-04-20ورزشي

تلاش دوومیدانی کار پارالمپیکی برای رکوردشکنی در آخرین مرحله مسابقات دوومیدانی


دوومیدانی کار پارالمپیکی شانس کسب طلا در بازی های پارالمپیک توکیو گفت: سعی دارم در آخرین مرحله مسابقات دوومیدانی با رکوردشکنی در پرتاب نیزه، - دوومیدانی کار پارالمپیکی شانس کسب طلا در بازی های پارالمپیک توکیو گفت: سعی دارم در آخرین مرحله مسابقات دوومیدانی با رکوردشکنی در پرتاب نیزه، با آمادگی خوبی عازم توکیو شوم.

حامد امیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برگزاری آخرین مرحله مسابقات دوومیدانی برای مشخص شدن نفرات اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو فرصت خوبی برای ارزیابی و سنجش آمادگی بدنی دوومیدانی کاران قبل از حضور در پارالمپیک است تا بهترین ها عازم این رویداد بزرگ شوند.

وی گفت: برای شرکت در آخرین مرحله مسابقات دوومیدانی که اواخر اردیبهشت برگزار خواهد شد به سختی در کیش تمرین می کنم تا در پرتاب نیزه بتوانم رکورد بالایی را نسبت به مسابقات جهانی فزاغ امارات که اسفند سال گذشته برگزار شد، به ثبت برسانم.

امیری خاطرنشان کرد: این تورنمنت برای کسانی که شانس کسب طلا، نقره و برنز در پارالمپیک توکیو دارند، شرایط آنها را از نظر کسب مدال در توکیو مشخص می کند و بهترین فرصت برای ورزشکاران جهت ارزیابی و سنجش خود برای حضور در پارالمپیک توکیو خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دوومیدانی کار پارالمپیکی برای رکوردشکنی در آخرین مرحله مسابقات دوومیدانی

تلاش دوومیدانی کار پارالمپیکی برای رکوردشکنی در آخرین مرحله مسابقات دوومیدانی