مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 23:552021-04-20سياسي

معرفی مشاور و سرپرست جدید حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش


جعفر آهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدصادق سرافراز را به سمت مشاور و سرپرست جدید اداره کل حوزه مدیرعامل این سازمان منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، در مراسمی که با حضور جعفر آهنگران مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش ، همچنین برخی مدیران عامل شرکت های تابعه در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، محمدصادق سرافراز به عنوان مشاور و سرپرست جدید اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش معرفی و از زحمات سید محمدرضا مداح در مدت تصدی این مسؤولیت قدردانی شد.

جعفر آهنگران در این نشست با بیان اینکه افزایش کارآیی سازمان منطقه آزاد کیش و پویایی بیشتر فضای فعالیت مهم ترین هدف تغییرات مدیریتی در این سازمان است نقش رییس حوزه مدیرعامل را در پیشبرد طرح های مدیریتی و راهبردی این سازمان بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: ایجاد ارتباط موثر با سایر بخش های درون و برون سازمان، برنامه ریزی اصولی و کمک به انجام فعالیت های مدیریت کلان سازمان از مهم ترین مسؤولیت های این حوزه است.

وی با تقدیر از زحمات سید محمدرضا مداح و روحیه تعامل و همکاری وی ابراز امیدواری کرد حضور محمدصادق سرافراز نیز در این مسؤولیت نتایج ارزشمندی به همراه داشته و به تحقق اهداف سازمان و اجرایی شدن برنامه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مشاور و سرپرست جدید حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

معرفی مشاور و سرپرست جدید حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش