مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 18:302021-04-20ورزشي

شکاف در سوپرلیگ؛ چلسی درآستانه خروج، بارسا و سیتی در تردید


به نقل از گاردین، در پی اعتراضات گسترده یکی دو روز اخیر هواداران چلسی به حضور این تیم در سوپرلیگ اروپا اکنون به نظر می رسد که این باشگاه از موافقت با حضور در این تورنمنت پشیمان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، پس از آنکه اتحادیه فوتبال اروپا 12 عضو دائمی سوپرلیگ اروپا را به محرومیت از شرکت در تمامی رقابت های یوفا و بازیکنان شان را به محرومیت از حضور در همه مسابقات حتی در رده ملی تهدید کرد، دیروز و امروز نیز هواداران برخی از این 12 تیم اعتراض خود را به این موضوع نشان دادند.

در این میان اعتراض هواداران چلسی گسترده تر بود و صدها تن از آنها در اطراف ورزشگاه استمفوردبریج گرد هم آمدند و با سر دادن شعار و نمایش پلاکاردهایی در انتقاد از تصمیم تیم محبوب شان، از رومن آبراموویچ مالک روس باشگاه خواستند که با اتخاذ تصمیمی درست، انصراف آبی های لندن از شرکت در سوپرلیگ اروپا را اعلام کند.

ظاهراً شدت اعتراضات آنقدر بوده که پتر چک سنگربان سابقه و مدیرورزشی چلسی دست به کار شده تا هواداران ناراضی و خشمگین را به آرامش دعوت کند.

اعتراض ها به تصمیم باشگاه چلسی در حالی است که این تیم امشب در آخرین بازی هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف تیم برایتون می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکاف در سوپرلیگ؛ چلسی درآستانه خروج، بارسا و سیتی در تردید

شکاف در سوپرلیگ؛ چلسی درآستانه خروج، بارسا و سیتی در تردید