مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 12:302021-04-20ورزشي

پاسخ قاطع آکادمی کیا به رای هیات فوتبال/ تشخیص سن بازیکن با چشم!


آکادمی کیا در واکنش به رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران تاکید کرد نه تنها تخلفی مرتکب نشده است بلکه از افرادی که این اتهام را وارد کرده اند شکایت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران در حکمی که روز دوشنبه صادر کرده تخلف آکادمی کیا در استفاده از یک بازیکن غیرمجاز را قطعی دانسته و جرایمی را برای این تیم و بازیکن در نظر گرفته که منجر به از دست رفتن قهرمانی این تیم در لیگ نوجوانان تهران شده است.

به دنبال این رای، آکادمی کیا با صدور بیانیه ای به آن واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: در رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران به شماره 188/ک/206 مورخ 30 فروردین 1400 بدون هیچ مدرک و مستندی، این اتهام سنگین به آکادمی کیا نسبت داده شده است که این آکادمی از بازیکنی به نام آقای محمد صدرا طاهر اسماعیل استفاده نموده درحالیکه نام واقعی آن محمدرضا طاهر اسماعیل است! و ادعا شده است که محمدرضا طاهر اسماعیل با مشخصات جعلی برادرش محمد صدرا طاهر اسماعیل در مسابقات شرکت کرده است و در نهایت قید شده که با توجه به جثه و فیزیک بدنی آقای محمد رضا طاهر اسماعیل حدوداً با سن 20 الی 21 تطبیق می کند! 1- آکادمی کیا، رسماً اعلام می نماید که آقای محمد صدرا طاهر اسماعیل متولد 8/3/86 بازیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ قاطع آکادمی کیا به رای هیات فوتبال/ تشخیص سن بازیکن با چشم!

پاسخ قاطع آکادمی کیا به رای هیات فوتبال/ تشخیص سن بازیکن با چشم!