مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:552021-04-20سياسي

آغاز پویش چراغی برافروز در مشهد


سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از آغاز پویش چراغی برافروز با مشارکت شوراهای اجتماعی محلات و خیرین خبرداد و گفت: قسمتی از فعالیت خیرین و شوراهای اجتماعی محلات به تسویه حساب نسیه اقشار آسیب پذیر در محلات اختصاص دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از آغاز پویش چراغی برافروز با مشارکت شوراهای اجتماعی محلات و خیرین خبرداد و گفت: قسمتی از فعالیت خیرین و شوراهای اجتماعی محلات به تسویه حساب نسیه اقشار آسیب پذیر در محلات اختصاص دارد.

سیدمجتبی منتظری با اعلام این خبر بیان کرد: پویش چراغی برافروز با هدف جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای نیازمندان و تقویت تاب آوری آنان در ایام کرونا راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، وی افزود: مبالغ جمع آوری شده صرف تهیه و توزیع بسته های غذایی و بهداشتی برای خانواده های نیازمند و در معرض آسیب شده و با کمک خیرین، حساب های نسیه اقشار آسیب پذیر نیز تسویه خواهد شد.

در واقع هدف اصلی این پویش کاهش آسیب های اقتصادی به خانواده های کم درآمد است و ما می خواهیم از این طریق بخشی از زیان های تحمیل شده به خانواده ها در روزهای کرونا را با مشارکت های مردمی ساماندهی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش چراغی برافروز در مشهد

آغاز پویش چراغی برافروز در مشهد