مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-20بين الملل

مخالفت دو هزار مقام نظامی سابق رژیم صهیونیستی با بازگشت آمریکا به برجام


بیش از دو هزار نفر از مقامات سابق رژیم صهیونیستی با تهیه طوماری از رییس جمهور آمریکا خواسته اند تا از بازگشت به برجام خودداری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سی نیوز (see news)، بیش از دو هزار مقام نظامی بازنشسته رژیم صهیونیستی با تهیه طوماری (دادخواستی) به دولت جو بایدن در مورد توافق هسته ای جدید با ایران هشدار داده و تاکید کردند که دستپاچگی برای مذاکره با تهران به طور مستقیم منافع رژیم صهیونیستی را به خطر می اندازد.

این هشدار به دولت بایدن در حالی انجام می شود که کابینه رژیم صهیونیستی در نشست اخیر خود به این نتیجه رسیده بود که دولت بایدن برای توافق با ایران شتابزده است و تهران نیز این شتابزدگی را احساس کرده است.

نگارش متن این طومار را اجلاس امنیتی دفاعی رژیم صهیونیستی بر عهده داشته و نشریه واشنگتن فری بیکن نیز نسخه ای از آن را دریافت کرده است.

این نامه به امضای هابیتونیستیم (Habithonistim) که انجمنی متشکل از صدها مقام عالی رتبه بازنشسته اسراییل می شود رسیده است.

در بخشی از این نامه ادعا شده است: نگران هستیم که دولت بایدن و برخی کشورهای اروپایی حامی بازگشت به توافق با ایران، نگرانی آنهایی که در معرض تهدیدهای ایران قرار دارند و با این تهدیدها آشنا هستند را نادیده بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت دو هزار مقام نظامی سابق رژیم صهیونیستی با بازگشت آمریکا به برجام

مخالفت دو هزار مقام نظامی سابق رژیم صهیونیستی با بازگشت آمریکا به برجام