مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-20پزشكي

کرمانشاه هفته ای سخت پیش رو دارد/ هنوز به اوج نرسیده ایم!


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به رشد چشمگیر مبتلایان و بستری های کرونا گفت: با توجه به این سیر فزاینده، هفته آینده هفته ای سخت برای کرمانشاه خواهد بود.

- کرمانشاه هفته ای "سخت" پیش رو دارد/ هنوز به اوج نرسیده ایم! ایسنا/کرمانشاه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به رشد چشمگیر مبتلایان و بستری های کرونا گفت: با توجه به این سیر فزاینده، هفته آینده هفته ای سخت برای کرمانشاه خواهد بود.

دکتر ابراهیم شکیبا در جلسه امروز (31 فروردین) ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه با اشاره به سیر پرشتاب بیماری کرونا در استان گفت: با فوت شش نفر دیگر در شبانه روز گذشته، تعداد فوتی های کرونا از ابتدای شیوع این پاندمی به 1604 نفر رسیده است.

وی تعداد بستری های حال حاضر در مراکز درمانی استان با علائم مشکوک به کرونا را 840 نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعدد 136 نفر در بخش های ویژه بستری بوده که حال 35 نفر آنها وخیم است.

شکیبا همچنین از انجام 173 هزار و 961 مورد تست کرونا از ابتدای شیوع این بیماری در استان خبر داد وافزود: تاکنون از این تعداد تست کرونای 54 هزارو 964 نفر مثبت شده است.

وی افزود: تنها در شبانه روز گذشته تست کرونای 529 نفر در استان مثبت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه هفته ای سخت پیش رو دارد/ هنوز به اوج نرسیده ایم!

کرمانشاه هفته ای سخت پیش رو دارد/ هنوز به اوج نرسیده ایم!