مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:302021-04-20دانش

آغاز واکسیناسیون دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد


رییس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: واکسیناسیون نخستین گروه از دانشجویان رشته های پزشکی، پرستاری و مامایی با اولویت دانشجویان حاضر در بخش ICU بیمارستان های غرضی و شریعتی اصفهان انجام شد.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: واکسیناسیون نخستین گروه از دانشجویان رشته های پزشکی، پرستاری و مامایی با اولویت دانشجویان حاضر در بخش ICU بیمارستان های غرضی و شریعتی اصفهان انجام شد.

راضیه امینی با اشاره به آغاز واکسیناسیون نخستین گروه از دانشجویان رشته های پزشکی، پرستاری و مامایی با اولویت دانشجویان حاضر در بخش ICU بیمارستان های غرضی و شریعتی اصفهان، اظهار کرد: دانشجویان گروه پزشکی و پرستاری مامایی یکی از گروه های پرخطر در بحران کرونا بوده و حفظ سلامت دانشجویان دوره های آموزش بالینی به عنوان یکی از دغدغه های اصلی دانشکده های علوم پزشکی از ابتدای شیوع بیماری کرونا مورد نظر مسئولان بوده است.

وی، اولویت دریافت واکسن را برای کارکنان خط مقدم ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا دانست و با اشاره به رایزنی ها و هماهنگی های لازم برای اختصاص سهمیه به دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: با پیگیری های مکرر اولویت به دانشجویان پرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد

آغاز واکسیناسیون دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد