مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-20اقتصادي

آغاز اجرای طرح های اشتغال بنیاد برکت در روستاهای زرند


فرماندار زرند از از آغاز اجرای طرح های اشتغال زایی سحاب و آسمان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بیش از 100 روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، صادق زاده ظهر امروز در نشست فرماندار و مسؤول و مجری طرح های بنیاد برکت در استان کرمان با ابراز خوشنودی از همکاری و مساعدت ویژه بنیاد برکت در راستای محرومیت زدایی و توسعه بیش از پیش مناطق روستایی شهرستان، اظهار کرد: با پیگیری ها و مذاکرات متعدد، بنیاد برکت در بیش از 100 روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان در قالب اجرای طرح های سحاب و آسمان، با اعطای تسهیلات کم و بدون بهره، به ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و توسعه مشاغل خانگی خواهد پرداخت.

فرماندار زرند با اشاره به شعار فرمانداری زرند با عنوان مطالبه گری، خدمت صادقانه و توسعه متوازن، گفت: در چندسال اخیر شاهد رشد و توسعه چشمگیر شهرستان در عرصه صنایع و معادن هستیم که این موضوع توسعه متوازن و موازی روستاها را همگام با دیگر بخش ها در سطح شهرستان می رساند.

صادق زاده با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی و سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها ، باید تلاش شود تا هر روستا به یک کارگاه تولیدی مبدل شود، تصریح کرد: بخشداران، شوراهای اسلامی روستا و دهیارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح های اشتغال بنیاد برکت در روستاهای زرند

آغاز اجرای طرح های اشتغال بنیاد برکت در روستاهای زرند