مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 20:252021-04-19سياسي

جهانگیری:اجازه ندهید در تابستان با مشکل آب مواجه شویم


معاون اول رییس جمهور با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارائه شده مبنی بر کاهش بارش ها در سال جاری، بر ضرورت مدیریت دقیق منابع آب در سال جاری تأکید کرد و از وزارت نیرو خواست برنامه ریزی های لازم را انجام دهد تا مردم در فصل تابستان با مشکل آب شرب مواجه نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، چهل و دومین جلسه شورای عالی آب عصر امروز (دوشنبه 30 فروردین) به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.

جهانگیری در این نشست با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارائه شده مبنی بر کاهش بارش ها در سال جاری، بر ضرورت مدیریت دقیق منابع آب در سال جاری تأکید کرد و از وزارت نیرو خواست برنامه ریزی های لازم را انجام دهد تا مردم در فصل تابستان با مشکل آب شرب مواجه نشوند.

وی همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق و به موقع به مردم در خصوص کم آبی و خشکسالی تأکید و خاطرنشان کرد: اگر مردم را در جریان مشکلات قرار دهیم، شاهد همکاری جامعه در زمینه های مختلف خواهیم بود.

در این نشست که معاون اول قوه قضاییه، وزیران نیرو، صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و استانداران یزد، چهار محال و بختیاری و اصفهان نیز حضور داشتند، رییس سازمان هواشناسی گزارشی از خلاصه وضعیت بارش و تأمین آب در سال آبی 1399-1400 ارائه کرد و به تشریح پیش بینی بارش و دمای هوا در ایام پیش رو پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری:اجازه ندهید در تابستان با مشکل آب مواجه شویم

جهانگیری:اجازه ندهید در تابستان با مشکل آب مواجه شویم