مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 17:352021-04-19ورزشي

یک جریمه 10هزارفرانکی جدید از فیفا علیه فدراسیون فوتبال ایران


فدراسیون فوتبال ایران به دلیل رد درخواست باشگاه داماش برای دریافت حق رشد علیرضا جهانبخش 10 هزار فرانک سوییس جریمه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، فیفا از سال 2016 در برخی از قوانین خود تغییراتی را به وجود آورد و طبق این تغییرات از آن سال به بعد هر تیمی به دنبال دریافت حق رشد بازیکنانش است باید از طریق سیستم TMS درخواست می داد و مقرر شد تیم هایی هم که سیستم TMS ندارند، درخواست خود را تحویل فدراسیون فوتبال بدهند و فدراسیون هم بدون هیچ کم و کاستی و پیش داوری این درخواست را برای فیفا ارسال کند تا تو خود فیفا در مورد حق رشد تصمیم گیری کند.

باشگاه داماش پارسه هم در خواست دریافت حق رشد خود برای علیرضا جهانبخش را به فدراسیون فوتبال فرستاد تا از طریق روابط بین الملل این درخواست به فیفا ارسال شود.

ظاهرا رمانی که داماش این درخواست را به فدراسیون می فرستد، حمیرا اسدی، مسئول روابط بین الملل فدراسیون این درخواست را نا به جا تلقی کرده و در جواب درخواست تیم داماش پارسه می گوید علیرضا جهانبخش بازیکن داماش پارسه نبوده و این بازیکن در باشگاه داماش گیلان بازی می کرده است.

باشگاه داماش پارسه هم به فدراسیون جواب می دهد ما همان باشگاه هستیم و تنها اسم تیم را تغییر داده ایم اما فدراسیون بدون این که اختیاری در تصمیم گیری در مورد حق رشد داشته باشد، درخواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک جریمه 10هزارفرانکی جدید از فیفا علیه فدراسیون فوتبال ایران

یک جریمه 10هزارفرانکی جدید از فیفا علیه فدراسیون فوتبال ایران