مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 17:252021-04-19سياسي

گوشت 3200 دام سبک بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد


فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان، گفت: طی سال 99 و در راستای اجرای طرح مواسات و کمک به نیازمندان، سه هزار و 200 راس دام سبک در استان ذبح و گوشت ان بین نیازمندان توزیع شده است.

- سمنان- فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان، گفت: طی سال 99 و در راستای اجرای طرح مواسات و کمک به نیازمندان، سه هزار و 200 راس دام سبک در استان ذبح و گوشت ان بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حمید دامغانی شامگاه دوشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به صورت مجازی به میزبانی سپاه استان سمنان با بیان اینکه طی سال 99 سه هزار و 200 رأس دام سبک ذبح و بین نیازمندان توزیع شده است، بیان کرد: این طرح در راستای مواسات و کمک به نیازمندان انجام شده است.

وی با بیان اینکه 84 میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده است، ابراز کرد: بسیج، اقشار مختلف، خیران، گروه های جهادی و… تأمین مبالغ مورد نیاز برای ذبح این تعداد دام سبک را بر عهده داشتند.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان، افزود: سپاه، بسیج سازندگی، اقشار مختلف بسیج مانند بسیج اصناف، بسیج کارگری، بسیج ادارات و همچنین ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و… رسالت توزیع این میزان گوشت قربانی را بین نیازمندان بر عهده داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت 3200 دام سبک بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

گوشت 3200 دام سبک بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد