مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 13:502021-04-19اقتصادي

وزیر راه: در شهرهای جدید باید دسترسی به کلانشهرها و تأمین سرانه ها ایجاد شود


محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: شهرهای جدید باید محیط با کیفیتی همراه با آسایش برای شهروندان ساکن باشد؛ این شهرها 2 نیاز مبرم دارند که شامل دسترسی به کلانشهرها و تامین سرانه های موردنیاز اعم از زیربنایی و روبنایی است که خوشبختانه هر دو نیاز در شهر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رباط کریم، در خصوص دسترسی ها و تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی اهتمام ویژه ای شده است.

  وزیر راه با تأکید بر اتمام و تکمیل توسعه ها در حوزه بهداشت و درمان، ورزش، خدمات و آموزش، اعلام کرد: موضوع حائز اهمیت این است که برای جامعه هدف حتماً پروژه های مسکن در قالب طرح جامع مسکن برنامه ریزی شود که تحقق آن نیازمند تدوین برنامه منسجم، اصلاح آیین نامه ها و قوانین، تأمین منابع و اصلاح قوانین به منظور عرضه زمین برای جریان پایدار تولید مسکن است.

اسلامی با بیان اینکه بر این که تمام موارد در این دوره برنامه ریزی و محقق شده است، ادامه داد: اکنون تولید مسکن بر اساس طرح  ملی مسکن از 530 هزار واحد فراتر رفته است.

وی اضافه کرد: متقاضیانی که شرایط آن ها برای طرح ملی مسکن احراز شده حتماً آورده خود را طبق زمان بندی اعلامی تکمیل کنند تا کار ساخت و ساز بر اساس برنامه زمان بندی و با کیفیت لازم تحویل متقاضیان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: در شهرهای جدید باید دسترسی به کلانشهرها و تأمین سرانه ها ایجاد شود

وزیر راه: در شهرهای جدید باید دسترسی به کلانشهرها و تأمین سرانه ها ایجاد شود