مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-19اقتصادي

تغییر دامنه نوسان نامتقارن کمکی به بازار بورس نداشته


یک فعال بازار بورس و سرمایه با بیان اینکه متأسفانه قانون دو و شش درصد نتوانست به بازار بورس کمک کند، گفت: قانون های یک شبه در بورس اثر عکس دارد و تغییر دامنه نوسان نامتقارن کمکی به بازار بورس نداشته است.

- ایسنا/همدان یک فعال بازار بورس و سرمایه با بیان اینکه متأسفانه قانون دو و شش درصد نتوانست به بازار بورس کمک کند، گفت: قانون های یک شبه در بورس اثر عکس دارد و تغییر دامنه نوسان نامتقارن کمکی به بازار بورس نداشته است.

حسین سمیعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در انتخابات پیش رو ممکن است کسانی سرکار بیایند که با بورس میانه خوبی ندارند و از همه مهمتر پولی که در تیر و مرداد سال گذشته از بورس خارج شده، به سمت بازارهای موازی رفته است که با این اتفاقات شاهد هستیم بازار رمقی ندارد و سرمایه گذاران خُرد میل دارند سریع تر از بازار خارج شوند.

وی با بیان اینکه صف فروش فعلی بازار بورس 4000 تا 6000 میلیارد است، افزود: این میزان معادل حجم معاملات تیر و مرداد در یک ساعت بوده به طوریکه در حال حاضر صف فروش بازار بورس 5000 میلیارد است و هیچ پولی هم وجود ندارد که این صف فروش را جمع کند.

این تحلیلگر بازار سرمایه اظهار کرد: مدیران بورس تصور می کنند با قانون می توانند جلوی خروج نقدینگی از بورس را بگیرند در حالیکه اثر عکس خواهد داشت و تنها راه این است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر دامنه نوسان نامتقارن کمکی به بازار بورس نداشته

تغییر دامنه نوسان نامتقارن کمکی به بازار بورس نداشته