مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-19سياسي

از شرف آباد تا معصوم آباد؛ «تدبیر» حلقه مفقوده پارلمان شهری یاسوج+تصویر و فیلم


شهروندان یاسوجی می گویند تنها راه عبور از این وضعیت تغییر نگرش است تا هنگامی که مردم در انتخابات خود تعامل نکرده و چنین انتخاب کند باید شاهد فرصت سوزی بوده و با بن بست ها و چاله چوله ها در شهر یاسوج زندگی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ سالها پیش نام پایتخت طبیعت ایران روی شهر یاسوج گذاشته شد و بعد از این نامگذاری بود که توقعات و انتظارات از این شهر بالا رفت.

شهری که به واقع نگین انگشتری جنوب و جنوب غرب کشور است شهری که خداوند از زیبایی چیزی برای آن کم نگذاشته شهری که از هر سو بنگری موهبت های الهی را در آن خواه دید شهری که از یکسو رودخانه خروشان و زیبا از دل آن می گذرد و از این حیث در کشور یکی از شهرهای خاص به شمار می رود و در زمره شهرهایی مثل اهواز و اصفهان قرار گرفته و بشار همتای کارون و زاینده رود جلوه خاصی به شهر نوپای یاسوج بخشیده است.

از سوی دیگر جنگل زیبای بلوط است که زیبایی شهر یاسوج را صد چندان کرده و از چهار سو که بنگری این نماد سبز و صبر و استقامت خودنمایی می کند یاسوج با داشتن آبشاری زیبا و خوش آب و هوا در فصل بهار و تابستان آرامشگاهی مفرح برای هر مسافر و گردشگری است.

در سال های اخیر با رشد و توسعه صنعت گردشگری در کشور این شهر متاسفانه هیچ تحرکی در این حوزه نداشته است با راه اندازی شوراهای اسلامی شهر و روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شرف آباد تا معصوم آباد؛ «تدبیر» حلقه مفقوده پارلمان شهری یاسوج+تصویر و فیلم

از شرف آباد تا معصوم آباد؛ «تدبیر» حلقه مفقوده پارلمان شهری یاسوج+تصویر و فیلم