مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-19پزشكي

تست کرونای نوزاد 27 روزه فریدنی مثبت شد


رییس بیمارستان شهید رجایی داران گفت: تست کرونای نوزاد 27 روزه فریدنی مثبت شده است و این نوزاد نخستین ماه زندگی خود را با بی قراری التهابات ویروس کرونا سپری می کند.

- مهدی ابن النصیر در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان داران اظهار کرد: با ازدحام روز افزون بستری های بیماران مبتلا به کرونا روزهای پر کار و التهابی در بیمارستان شهید رجایی داران داریم.

رییس بیمارستان شهید رجایی داران افزود: ظرفیت تخت های بیمارستانی تکمیل شده و تخت خالی برای پذیرش بیماران نداریم، با بیماران غیر کرونایی 125 بیمار در بیمارستان شهید رجایی داران بستری است.

وی تصریح کرد: ظرفیت اشغال تخت بیمارستان شهید رجایی داران 102 تخت است، بر اساس مصوبه وزارت بهداشت و درمان 89 تخت داریم که بیش از ظرفیت تخت اضافه کردیم اما این تعداد جوابگو نیست، فضایی خارج از بیمارستان با ظرفیت 30 تخت برای بستری بیماران در نظر گرفتیم که از امروز 30 فروردین بیمارانی که رو به بهبود هستند به این مکان منتقل می شوند.

ابن النصیر با اشاره به اینکه در شهرستان فریدن، 112 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید رجایی داران بستری هستند، تصریح کرد: به تازگی نیز تست کرونای نوزاد 27 روزه فریدنی مثبت شده است و این نوزاد نخستین ماه زندگی خود را با بی قراری التهابات وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست کرونای نوزاد 27 روزه فریدنی مثبت شد

تست کرونای نوزاد 27 روزه فریدنی مثبت شد