مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-19اجتماعي

آرامستان کرج باز اما برگزاری مراسم ممنوع است


رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: به شهروندان توصیه می شود برای زیارت اهل قبور خود بیشتر از سه الی چهاردقیقه زمان نگذارند و به خواندن فاتحه ای بسنده کنند تا شاهد تجمعات در آرامستان نباشیم چون اگر این اتفاق بیفتد چاره ای جز بستن درهای این مجموعه نداریم.

- ایسنا/البرز رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: به شهروندان توصیه می شود برای زیارت اهل قبور خود بیشتر از سه الی چهاردقیقه زمان نگذارند و به خواندن فاتحه ای بسنده کنند تا شاهد تجمعات در آرامستان نباشیم چون اگر این اتفاق بیفتد چاره ای جز بستن درهای این مجموعه نداریم.

حمیدرضا عسگری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با قرمز شدن وضعیت البرز در پیک چهارم کرونا، برگزاری کلیه مراسم عزاداری در آرامستان های استان ممنوع شده است.

وی ادامه داد: از همشهریان تقاضا داریم با حداقل نفرات برای بدرقه عزیزان خود به خانه آخرت در آرامستان بهشت سکینه (س) حضور یابند و به همراهی بستگان درجه یک اکتفا کنند.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط حضور بستگان درجه در مراسم تدفین هم خطر آفرین است، گفت: از بستگان نزدیک متوفیان تقاضا می شود برای حفظ سلامت خودشان هم که شده با عزیز خود در کوتاه ترین زمان ممکن وداع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامستان کرج باز اما برگزاری مراسم ممنوع است

آرامستان کرج باز اما برگزاری مراسم ممنوع است