مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-19پزشكي

استان بوشهر رکورد زد/ فوت 8 بیمار کرونایی در یک روز


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: روز گذشته رکورد بیشترین تعداد فوتی های کرونایی در یک روز در استان بوشهر ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان بوشهر تاکنون 30 هزار نفر بوده است خاطرنشان کرد: فوتی های کرونایی در استان بوشهر به 952 نفر رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 445 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 58 نفر در بخش های مراقبت ویژه بستری بوده و نیمی از این 58 نفر هم از دستگاه ونتیلاتور استفاده می کنند.

کشمیری بیان کرد: در 24 ساعت گذشته در استان بوشهر، 92 بیمار بستری جدید و 83 بیمار ترخیص و هشت فوتی در استان ثبت شد که بالاترین رقم فوتی در یک روز بوده است.

اختصاص تخت های تأمین اجتماعی برای درمان کرونا مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: از 95 مورد بیمار جدید بستری مبتلا به کرونا در استان، 20 مورد بستری جدید در مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان بوده است.

سید جواد رکاب پور خاطرنشان کرد: از مجموع 160 تخت فعال بیمارستان های تأمین اجتماعی استان، 53 تخت به بیماران کرونایی اختصاص یافته و یک سوم بار بیمارستان های تأمین اجتماعی استان به مقابله با کرونا اختصاص یافته است.

وی به ابتلای کادر درمان تأمین اجتماعی به کرونا اشاره کرد و ادامه داد: 16 پرستار مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان در یک هفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر رکورد زد/ فوت 8 بیمار کرونایی در یک روز

استان بوشهر رکورد زد/ فوت 8 بیمار کرونایی در یک روز