مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-19اجتماعي

اجرای طرح برخورد با تخلفات مخدوشی و پوشش پلاک در پایتخت


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تشدید طرح برخورد با مخدوشی و پوشش پلاک در سطح شهر تهران و برخورد قاطع با متخلفان این نوع تخلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این خبر اظهار کرد: طرح برخورد با مخدوشی و پوشش پلاک در سطح شهر تهران و برخورد قاطع با متخلفان در دستور جدی کار پلیس راهور فاتب قرار گرفته است.

سرهنگ همه خانی بیان داشت: با توجه به محدودیت های اعمال شده به دلیل عدم شیوع ویروس کرونا این امر موجب گردیده معدود رانندگانی اقدام به تخلف پوشش و مخدوشی پلاک نمایند که این اقدام آنها از دید و رصد پلیس دور نیست.

وی افزود: رانندگانی که اقدام به پوشش پلاک خود از طریق پوشاندن یا گذاشتن کاور و … بر روی پلاک به منظور ورود به محدوده طرح ترافیک یا محدوده کاهش آلودگی هوا و… می نمایند نیز برابر مقررات علاوه بر اعمال قانون به مبلغ 60,000 تومان، برای آن تخلف هم جریمه خواهند شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: عوامل پلیس راهور در سطح معابر پایتخت به صورت فیزیکی حضور دارند و همچنین با استفاده از دوربین های نظارتی و ثبت تخلف شهری به صورت مکانیزه با رانندگان متخلفی که پلاک خودرویشان را به هر نحوی دست کاری و مخدوش می نمایند و یا با استفاده از کاورهای مختلف می پوشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح برخورد با تخلفات مخدوشی و پوشش پلاک در پایتخت

اجرای طرح برخورد با تخلفات مخدوشی و پوشش پلاک در پایتخت