مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:302021-04-19بين الملل

آمریکا دست داشتن در توطئه ترور لوکاشنکو را رد کرد/ 12 سال زندان برای متهمان


وزارت خارجه آمریکا ادعاهای مطرح شده درباره دست داشتن این کشور در توطئه ناکام سرنگونی و کشتن رییس جمهوری بلاروس را رد کرد و آن را کاملا نادرست دانست.

- وزارت خارجه آمریکا ادعاهای مطرح شده درباره دست داشتن این کشور در توطئه ناکام سرنگونی و کشتن رییس جمهوری بلاروس را رد کرد و آن را "کاملا نادرست" دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یکی از سخنگوهای وزارت خارجه آمریکا گفت: هرگونه اظهارنظر درباره اینکه دولت واشنگتن در توطئه ترور الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهوری بلاروس دست دارد، کاملا نادرست است.

گزارش هایی درباره بازداشت یک شهروند دو تابعیتی آمریکا در مینسک منتشر شده و آمریکا آماده ارائه هرگونه خدمات مرتبط کنسولی در این رابطه است.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: دولت آمریکا همیشه به دولت های خارجی تاکید می کند تا از روندهای مرتبط درباره شهروندان دو تابعیتی آمریکایی پیروی کنند.

کنستانتین بیچک، رییس بخش تحقیقاتی اداره امنیت بلاروس اعلام نمود که کسانی که در پرونده آماده سازی تلاش برای قتل رییس جمهور بلاروس الکساندر لوکاشنکو و یک کودتای نظامی فعالیت کرده بودند به 12 سال زندان محکوم شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا دست داشتن در توطئه ترور لوکاشنکو را رد کرد/ 12 سال زندان برای متهمان

آمریکا دست داشتن در توطئه ترور لوکاشنکو را رد کرد/ 12 سال زندان برای متهمان