مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 19:052021-04-18سياسي

نقاط حادثه خیز و عدم تکمیل دوربین های نظارتی عامل تداوم تصادفات و تلفات جاده ای


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر لزوم یک برنامه مدون برای رفع مشکلات محورهای مواصلاتی این استان کرد و از وجود نقاط حادثه خیز و عدم تکمیل دوربین های نظارتی به عنوان عواملی موثر بر تعدد تصادفات و تلفات جاده ای نام برد.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر لزوم یک برنامه مدون برای رفع مشکلات محورهای مواصلاتی این استان کرد و از وجود نقاط حادثه خیز و عدم تکمیل دوربین های نظارتی به عنوان عواملی موثر بر تعدد تصادفات و تلفات جاده ای نام برد.

منوچهر فخری در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان سمنان اظهار کرد: گزارش هایی که توسط دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات راه ها و جاده های استان ارائه می شود باید تجزیه و تحلیل شود.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی مرتبط کارهای بسیاری را برای کاهش تصادفات انجام دادند افزود: باید در این زمینه برنامه مدون و نگاه ویژه تری داشته باشیم.

فخری تکمیل نبودن دوربین های جاده ای استان را یکی از مهمترین مشکلات این بخش دانست و گفت: باید هر چه سریعتر دوربین های نظارتی در طول محورهای استان تکمیل شوند.

وی با تاکید بر اینکه جاده های استان سمنان استاندارد لازم را ندارند افزود:سه شاخص،راه،خودرو و راننده نقش بسزایی در تصادف دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط حادثه خیز و عدم تکمیل دوربین های نظارتی عامل تداوم تصادفات و تلفات جاده ای

نقاط حادثه خیز و عدم تکمیل دوربین های نظارتی عامل تداوم تصادفات و تلفات جاده ای