مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 18:552021-04-18اقتصادي

توزیع 238 هزار تن آسفالت در شهر قم


مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از توزیع 238 هزار تن آسفالت در سطح شهر قم در سال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید ابوالفضل میریک امامی با اشاره به اهمیت تولید و توزیع آسفالت در شهر قم، اظهار داشت: دو کارخانه با ظرفیت های 220 تن و 160 تن در مجتمع آسفالت امیرکبیر تشکیل شده که بودجه مصوب برای تولید آسفالت 200 هزار تن پیش بینی شده بود که 238 هزار تن تولید و پخش آسفالت در مجموعه شهرداری و شهرداری قنوات و کهک انجام شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم، چالش ها و نوسانات بازار در کارخانه آسفالت را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: طی جلسات برگزارشده میان تیم فنی با شرکت های دانش بنیان و صنایع دفاع مقرر شد که در برخی اقلام ازجمله پنجه بازوها ، مهندسی های معکوس انجام شود.

میریک امامی با اشاره به واردات برخی از محصولات کارخانه آسفالت از یکی از کشورهای اروپایی، عنوان کرد: برای تأمین پنجه بازوها با شرکت داخلی به قیمت 300 میلیون تومان قرارداد منعقد کردیم که اضافه شدن پنجه بازوها به مجموعه سبب افزایش توان تولیدی کارخانه شده است که تهیه این محصول از خارج از کشور حدود 3 میلیارد تومان هزینه می داشت.

وی با تأکید بر تبدیل 213 هزار تن آسفالت به 238 هزار تن در سال گذشته، خاطرنشان کرد: کارخانه آسفالت شامل 55 پرسنل و ماشین آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 238 هزار تن آسفالت در شهر قم

توزیع 238 هزار تن آسفالت در شهر قم