مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 16:352021-04-18سياسي

دستاوردهای عظیم ارتش در توانمندی های نوین نظامی بی بدیل است


سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان در پیامی خطاب به امیر آذرافروز ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری روز ارتش را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج)، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان در پیامی خطاب به امیر آذرافروز ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری روز ارتش را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: نام گذاری روز ارتش را می بایست ازجمله درخشان ترین و هوشمندانه ترین اقدامات عظیم امام راحل دانست که بی شک باعث اقتدار و استحکام ارتشی شد که امروز به برکت نام اسلام و خون چهل و هشت هزار شهید این نیرو به جایگاه والای الجُنودُ بِاِذنِ اللهِ حُصونُ الرَّعیَّه دست یافته و چه سعادتی برای ملت که فرزندان و سربازان جان برکفش همچون دژی مستحکم و با سینه های ستبر در کنار آنان ایستاده و از کیان این ملک و مملکت جانانه دفاع می کنند.

در بخش دیگری از این پیام آورده شده است: روز ارتش که به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره های ماندگار و معنادار به حساب می آید ، هرساله یادآور رشادت دلیر مردانی است که شجاعانه به دفاع از اسلامی و میهن پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای عظیم ارتش در توانمندی های نوین نظامی بی بدیل است

دستاوردهای عظیم ارتش در توانمندی های نوین نظامی بی بدیل است