مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:252021-04-18سياسي

علیه جامعه پزشکی !


با وجود گذشت یک ماه از سفرهای نوروزی، دولت از موضع خود پایین نیامده و همچنان مردم را مقصر اصلی گردش ویروس در کشور می داند و نه مجوز صادر شده برای سفرها.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر تأیید بر سفرهای نوروزی زد تا ثمره این تصمیم، افزایش میزان آمار ابتلاء و فوتی های ناشی از کرونا باشد.

با این حال، دولت بدون توجه به عادی انگاری صورت گرفته از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره سفرهای نوروزی، علت اصلی گسترش بیماری را عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و ترددهای مرزی با کشور عراق دانست.

این در حالی است که با وجود گذشت یک ماه از سفرهای نوروزی، دولت از موضع خود پایین نیامده و همچنان مردم را مقصر اصلی گردش ویروس در کشور می داند و نه مجوز صادر شده برای سفرها.

با گسترش ویروس کرونا در سراسر کشور و شکل گیری موج جدیدی از این بیماری، این بار دولت دست روی واکسن گذاشته تا پرونده جدیدی را در اختلاف خود با وزارت بهداشت باز کند.

رییس جمهور در این موضوع نیز به مانند عامل شیوع موج چهارم کرونا که دیگران را مقصر نامید، انگشت اتهام را به سمت جامعه پزشکی نشان گرفت و گفت: روزی که برای تهیه واکسن از روسیه و چین اقدام کردیم، برخی در فضای مجازی در این زمینه فضاسازی و تزلزل ایجاد کردند و فردی از یک تریبون اعلام کرد که من این واکسن را نمی زنم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیه جامعه پزشکی !

علیه جامعه پزشکی !