مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 11:102021-04-18سياسي

سرسلامتی عاشقانه سازها


بستری شدن همزمان فریدون شهبازیان و محمدعلی بهمنی باعث شده است تا همکاری درخشان این دو هنرمند با مرحوم ناصر عبداللهی در یک اثر ماندگار بازخوانی شود.

- بستری شدن همزمان فریدون شهبازیان و محمدعلی بهمنی باعث شده است تا همکاری درخشان این دو هنرمند با مرحوم ناصر عبداللهی در یک اثر ماندگار بازخوانی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم نوشت: این کرونای لعنتی کاری کرده که سرخط همه خبرهای مرتبط با هنر و بیمارستان، دست و دل مان را می لرزاند؛ آن قدر در این مدت داغ بر دل گذاشته که روح عمومی جامعه را در ارتباط با کسانی که محبوب هستند، حسابی خدشه دار و آزرده کرده است.

حالا حتی اگر کسانی به دلایلی جز ابتلا به ویروس کرونا، کارشان به بیمارستان بکشد، هراس برمان می دارد که نکند همه چیز درست پیش برود اما این وسط کرونا که بیش از همه جا در مراکز درمانی جولان می دهد، بیاید و بیفتد به جان بیمار ما.

هجدهم فروردین ماه بود که فریدون شهبازیان هنگام ضبط موسیقی مجموعه ای تلویزیونی، از دو ناحیه دست راست و لگن دچار شکستگی استخوان شد.

یک سالی بود کمتر خط و خبری از شهبازیان منتشر می شد؛ اسفندماه 98 بود که او از رهبری ارکستر ملی ایران انصراف داد و از آنجا که بیشتر وقتش را به آهنگسازی می گذراند، کمتر از او خبر داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرسلامتی عاشقانه سازها

سرسلامتی عاشقانه سازها