مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-18سياسي

تایید صلاحیت 95 درصدی داوطلبان شوراهای شهر در همدان


رییس ستاد انتخابات استان همدان از تایید صلاحیت 95 درصدی نامزدهای انتخابات شورای شهر و میان دوره ای مجلس در حوزه بهار و کبودراهنگ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در دومین نشست خبری ستاد انتخابات استان ضمن 69 نفر ثبت نام کردند که هیات اجرایی رسیدگی به صلاحیت افراد را در زمان مشخص انجام داد.

ثبت نام 5 هزار و 445 نفر برای شوراهای روستا آزادبخت با بیان اینکه نتیجه از سوی هیات اجرایی به داوطلبین اعلام شده است گفت: داوطلبین در موعد مقرر، فرصت دارند اعتراض خود را به هیات های نظارت اعلام کنند.

وی از ثبت نام یک هزار و 148 نفر در انتخابات شوراهای شهر در استان خبر داد و اظهار کرد: در مرحله رسیدگی هیات نظارت شهرستان تا 14 روز وقت است که نظر هیات اجرایی بررسی شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه برای رقابت در انتخابات شوراهای روستا 5 هزار و 445 نفر ثبت نام کرده اند که 205 نفر زن و 5 هزار و 240 مرد هستند عنوان کرد: زنان 3.

7 درصد آمار را شامل می شوند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات در تمام روستاها ثبت نام به حد نصاب رسیده در حالی که در دوره پنجم 52 روستا به حد نصاب نرسیده بود گفت: در شورای روستای دوره پنجم تعداد افراد دارای تحصیلات ابتدایی 3 هزار و 366 بودند که در حال حاضر 3 هزار و 174 نفر را شام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 95 درصدی داوطلبان شوراهای شهر در همدان

تایید صلاحیت 95 درصدی داوطلبان شوراهای شهر در همدان