مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:202021-04-18ورزشي

حمایت جالب اکبر عبدی از استقلال در آسیا


بازیگر مطرح سینما و تلویزیون خطاب به بازیکنان استقلال گفت: ما مثل سنگ جلوی شما ایستادیم و مثل توپ پشت شما هستیم و فقط گل بزنید.

- جی پلاس، تیم استقلال تهران در چارچوب اولین هفته از رقابت های مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، هفته گذشته برابر الاهلی عربستان قرار گرفت و به برتری پرگل 5 بر 2 دست پیدا کرد.

ایلنا نوشت؛ در این بازی ابتدا فرشید اسماعیلی گلزنی کرد و سپس محمد نادری، مهدی قایدی (2 بار) و شیخ دیاباته بازیکنانی بودند که موفق شدند دروازه نماینده عربستان سعودی را باز کرده و بهترین نتیجه استقلال در ادوار رویارویی ها با نمایندگان این کشور را رقم بزنند.

در میان استقبال گسترده هواداران از نتیجه فرهاد مجیدی و شاگردانش در اولین هفته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، اکبر عبدی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون یکی از چهره های شناخته شده ای است که با انتشار پیامی این موفقیت را تبریک گفته و برای آبی پوشان آرزوی موفقیت کرد.

اکبر عبدی درخصوص برتری پرگل استقلال مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: به نوبه خودم این موفقیت بسیار بسیار چشمگیر را به همه عوامل محترم استقلال از جمله کادرفنی و تک تک بازیکنان تبریک می گویم.

امیدوارم که همیشه اینطور در تمامی مسابقات بدرخشید بلکه قرمزها(طرفداران پرسپولیس) کمتر به ما مَتَلک بگویند، یکی از آنها ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جالب اکبر عبدی از استقلال در آسیا

حمایت جالب اکبر عبدی از استقلال در آسیا