مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-18سياسي

راس نهاد اجماع ساز


نبوی ماندن در پای صندوق رای تحت هر شرایط را شعار خود کرده و بر آن اصرار دارد و بدون شک حمایت از نامزدهای میانه رویی چون ظریف و لاریجانی را دنبال خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، تشکیل نهاد اجماع ساز خود مبنی بر لزوم حضور اصلاح طلبان در انتخابات پافشاری می کند، تصریح می کند: من کماکان به همان اعتقادم.

چرا که در هر انتخاباتی که شرکت مردم گسترده بوده، اصلاح طلبان و میانه روها پیروز شده اند و در هر مورد که مشارکت کاهش یافته مخالفانشان پیروز شدند، لذا اصلاح طلبان هرگز از عدم شرکت فعال در انتخابات سود نبرده و نخواهند برد.

تشویق مردم به عدم مشارکت یا حتی سکوت در این زمینه تنها سودش شکست اصلاح طلبان و میانه روها بوده و خواهد بود وی در جایی دیگر تاکید می کند: مواضع من از مدت ها قبل هم مشخص است و همیشه گفته ام صندوق رای  تنها راه شناخته شده ما برای تبدیل وضع موجود به وضع مطلوب در چارچوب راهکارهای اصلاح طلبانه است.

او به سیاست صبر و انتظار معتقد است و در پاسخ به این سؤال که چرا این سیاست را پیش می گیرید، می گوید: عرض کردم سیاست صبر و انتظار را پیش می گیرم چون اصلاح طلب هستم.

معتقدم حرکت اصلاحی اگر به بن بست برسد، به دنبال انقلاب یا دخالت خارجی نمی رود، بلکه سیاست صبر و انتظار پیش می گیرد تا شرایط برای فعالیت اصلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راس نهاد اجماع ساز

راس نهاد اجماع ساز