مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-18سياسي

روحانی: ارتش و سپاه در جنگ اقتصادی پای منافع ملی ایستادند


رییس جمهور در پیامی به مناسبت روز ارتش تصریح کرد: ارتش و سپاه در این 8 سال دولت تدبیر و امید به ویژه در 4 سال جنگ تحمیلی اقتصادی همانند 8 سال دفاع مقدس برای منافع ملی ایستادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام به ویژه در 4 سال جنگ تحمیلی اقتصادی همانند 8 سال دفاع مقدس برای منافع ملی ایستادند.

چنان از خود صلابت نشان دادند که دشمن هرگز نتوانست خیال جنگ در سر داشته باشد.

متن پیام حسن روحانی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم هر ملتی به ارتش قدرتمند خود می بالد و هر ارتشی هم به ملت غیور و بزرگ خود می نازد؛ ملت ها بدون ارتش ها بی پشتوانه اند و ارتش ها بدون مردم بی پناهند؛ و دولت ها هم بدون این دو بی سرمایه و همه در کنار هم سدی مرصوص؛ بی تردید مشروعیت ارتشها در فداکاری، میهن دوستی و وفاداری آنان به امنیت ملی، نظام، از استیلای دولت ها و احزاب سیاسی بود.

اگر در تاریخ جهان تا مدتها مقامات کشوری و سیاسی از میان مقامات لشگری و نظامی برگزیده می شدند و اگر در دوران جدید این مسأله وارونه شده و حتی برای فرماندهی نیروهای نظامی و تعیین وزیران دفاع معمولا از رجال سیاسی و غیر نظامی استفاده می شود تا ارتشها از سیاست دور بمانند و حرمت آنان حفظ شود؛ در ایران از زمان انقلاب اسلامی با تعیین یک فقیه عالی مقام به عنوان فرمانده کل قوا ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: ارتش و سپاه در جنگ اقتصادی پای منافع ملی ایستادند

روحانی: ارتش و سپاه در جنگ اقتصادی پای منافع ملی ایستادند