مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 21:152021-04-17بين الملل

درخواست آمریکا از اسراییل جهت عدم اظهارنظر درباره ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رسانه های صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن روی هماهنگی های این رژیم با آمریکا درخصوص اقدامات خرابکانه و تروریستی علیه ایران، - یک رسانه اسراییلی مدعی است دولت آمریکا طی چند روز گذشته از تل آویو خواسته اظهارنظرهای منفی علیه ایران را متوقف کند زیرا روند مذاکرات در وین را دشوار می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، رسانه های صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن روی هماهنگی های این رژیم با آمریکا درخصوص اقدامات خرابکانه و تروریستی علیه ایران، مدعی هشدار واشنگتن به تل آویو شدند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه مدعی شد که دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا طی چند روز گذشته از اسراییل خواسته که دست از اظهار نظر کردن درباره ایران بردارد.

بر اساس این گزارش ادعایی که به هیچ منبع یا مدرک خاصی استناد نکرده، مقام های آمریکایی با بیان اینکه دولت بایدن از اظهارات مقام های اسراییلی درباره اقدام علیه ایران ناخرسند است، به تل آویو این پیام را دادند که چنین اظهاراتی خطرناک است.

به نوشته وبگاه این شبکه، مسئولان دولت بایدن همچنین تهدیدهای علنی رژیم صهیونیستی به اقدام بیشتر علیه ایران را باعث خجالت شدن و به خطر افتادن آمریکا در مذاکرات با ایران توصیف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست آمریکا از اسراییل جهت عدم اظهارنظر درباره ایران

درخواست آمریکا از اسراییل جهت عدم اظهارنظر درباره ایران