مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 16:502021-04-17اقتصادي

ثبت نام یک میلیون و 200 هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن


مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: در طرح اقدام ملی مسکن حدود یک میلیون و 200 هزار نفر در شهرهای بالای 25 هزار نفر ثبت نام کردند.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: در طرح اقدام ملی مسکن حدود یک میلیون و 200 هزار نفر در شهرهای بالای 25 هزار نفر ثبت نام کردند.

احمد اصغری مهرآبادی، عصر امروز (شنبه- 28 فروردین ماه) در مراسم کلنگ زنی 588 واحد مسکونی در شهر اردستان، اظهار کرد: اصفهان بعد از تهران دومین استان از لحاظ تعداد واحد مسکن مهر است و در این استان احداث 160 هزار واحد مسکن مهر به اتمام رسیده و امیدواریم در طرح اقدام ملی مسکن نیز شاهد به نتیجه رسیدن مطلوب این طرح باشیم.

وی افزود: در کشور مجموعا عملیات احداث 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر آغاز شد که خوشبختانه با تلاش دولت توانستیم بخش عمده این واحدها را به اتمام برسانیم و تنها 25 هزار واحد نیمه تمام در کشور باقی مانده که مراحل پایانی بهره برداری از آن باقی مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون وزیر با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن در کشور حدود یک میلیون و 200 هزار نفر در شهرهای بالای 25 هزار نفر ثبت نام کردند، تصریح کرد: از این تعداد تنها 120 هزار نفر پول واریز کرده اند و به تعداد افرادی که واریز پول داشتند زمین تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام یک میلیون و 200 هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن

ثبت نام یک میلیون و 200 هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن